Art-Flat Artur Stanclik
NIP: 6462704939
ul. Marka 1, Imielin, 41-407
+48 506 849 414
sklep@notebook-torby.pl
do kasy suma: 0,00 zł
Zwroty i reklamacje

Masz 14 dni na zwrot bez podania przyczyny.

Jeżeli produkt nie spełni twoich oczekiwań - możesz go zwrócić w ciągu 14 dni.

WYMIANA NA INNY PRODUKT JEST BEZPŁATNA
NATOMIAST ZWROT NA KOSZT KLIENTA

Zwracany przedmiot musi być kompletny.

Koszty transportu nie są niestety zwracane - klient odsyła przedmiot na swój koszt.

 

 

 

 

 

Odstąpienie od Umowy

 

Od Umowy możesz odstąpić wypełniając ręcznie formularz i przesyłając go na nasz adres mailowy: sklep@notebook-torby.pl

 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA / WYDRUKUJ LUB WYŚLIJ MAILEM

=================================================

DANE KLIENTA:

IMIĘ:

NAZWISKO:

ADRES:

KOD:

MIASTO:

ADRES E-MAIL:

TELEFON:

 

DANE SPRZEDAWCY:

ADRES WWW:www.notebook-torby.pl

ART-FLAT ARTUR STANCLIK

NIP: 6462704939

Adres: Ul. Marka 1

Miejscowość: Imielin

Kod pocztowy: 41-407

Kraj Polska

E-MAIL:sklep@notebook-torby.pl

 

ZAMÓWIENIE ID:

DATA ZAWARCIA UMOWY/ODEBRANIA TOWARU:

Jeżeli odstępujesz od umowy sprzedaży towaru - podaj datę odebrania paczki.

 FORMA ZWROTU PŁATNOŚCI:

Korzystając z prawa do odstąpienia od umowy na podstawie Art. 7 "Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży w zakresie następujących rzeczy:

 

DANE TOWARU:

NAZWA TOWARU:

ILOŚĆ:

 

 

 --------

Jeżeli dokonałeś zakupu w sklepie internetowym i chcesz oddać zakupiony Towar możesz to zrobić jeżeli od odbioru paczki nie minęło 30 dni kalendarzowych.

Wystarczy, że przed upływem wspomnianych 30 dni wyślesz pismo na adres Sklepu Internetowego.

Jeżeli dochowasz terminu 30 dni wówczas w ciągu kolejnych 30 dni kalendarzowych musisz na własny koszt wysłać/dostarczyć zwracany towar.Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania towaru.

Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będącej wynikiem korzystania z towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.

 

Odbiór Paczki

Przed przyjęciem paczki mogą Państwo sprawdzić z zewnątrz, czy nie jest ona w jakiś sposób uszkodzona. Jeżeli stwierdzą Państwo zewnętrzne oznaki uszkodzenia paczki lub jej otwarcia nie muszą jej Państwo przyjmować od dostawcy. Jako powód odmowy przyjęcia paczki należy podać informację, że widoczne są zewnętrzne uszkodzenia paczki.

Po przyjęciu paczki mogą Państwo w obecności dostawcy otworzyć paczkę i jeżeli coś się nie zgadza lub towar jest uszkodzony można zażądać od dostawcy spisania protokołu reklamacji. Dostawca powinien posiadać wzór formularza reklamacji przy sobie.

 

Zwrot towaru

Reklamacje towaru

Jeżeli podczas użytkowania zakupionego towaru okaże się, że ma on wadę nie wynikającą ze złego użytkowania mogą Państwo złożyć reklamację. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady towaru przez 2 lata od dnia odbioru przesyłki. Jeżeli wada wystąpiła w pierwszym roku mają Państwo czas do końca obowiązywania rękojmi na złożenie reklamacji. Jeżeli wada wystąpiła w drugim roku mają Państwo 1 rok na złożenie reklamacji od dnia zauważenia wady.



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl